CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!
____________________________________________________________________________________
- Masz prawo zwrócić zakupione produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
- Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
- Przed upływem 14 dni wystarczy odesłać zwracaną zawartość oraz wypełniony formularz dołączony do zamówienia na adres:
Soligrano Sp. z o.o.,
ul. Wrocławska 20
95-082 Dobroń.
- Potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu, przesyłając informację, na podany w zamówieniu adres e-mail.
- Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
- Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełnisz wskazane na formularzu zwrotu pole rachunku bankowego, zwrot należności nastąpi na wskazane konto. Jeśli zrobiłeś przedpłatę, należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
- Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, koszt zwrotu ponosi Klient.
- Klient traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zwracany produkt został otwarty po dostarczeniu.
- Szczegóły polityki zwrotów dostępne są w Regulaminie sklepu internetowego Soligrano.
____________________________________________________________________________________
COŚ NIE TAK Z TWOIM ZAMÓWIENIEM? NAPISZ DO NAS!
- Wszystkie produkty, dostępne w sklepie internetowym, sprzedajemy jako wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym, sprzedajemy z minimalnym terminem do spożycia 60%, z wyjątkiem produktów z oznaczeniem „Wyprzedaż”. Towary z oznaczeniem „Wyprzedaż” mogą mieć krótszy termin przydatności do spożycia, który każdorazowo zostanie w sposób wyraźny określony. W takim przypadku krótszy termin przydatności do spożycia nie stanowi wady produktu.
- Jeżeli Twój produkt posiada wadę w Towarze, masz prawo do złożenia reklamacji, na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.2017.459 t.j.).
- Reklamację możesz złożyć: w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@soligrano.pl bądź drogą pisemną na nasz adres korespondencyjny: Soligrano Sp. z o.o., ul. Wrocławska 20, 95-082 Dobroń.
- Podaj swoje imię, nazwisko, numer zamówienia oraz krótki opis wady produktu – to usprawni nam proces rozpatrywania reklamacji.
- W ramach zgłoszonej reklamacji możesz żądać obniżenia ceny produktu, usunięcia wady produktu, wymiany produktu na nowy wolny od wad lub może odstąpić od umowy na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od dnia dostarczenia reklamacji do nas.
- Szczegóły polityki reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu internetowego Soligrano.