Pusty

Brak produktów w koszyku.

Niezalogowany

Zwroty i reklamacje

CHCESZ ZWRÓCIĆ PRODUKT? NIE MA PROBLEMU!

____________________________________________________________________________________

  • Masz prawo zwrócić zakupione produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo odstąpienia od umowy sprzedaży).
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację – wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.
  • Przed upływem 14 dni wystarczy odesłać zwracaną zawartość oraz wypełniony formularz dołączony do zamówienia na adres:
    Soligrano Sp. z o.o.,
    ul. Wrocławska 20
    95-082 Dobroń.
  • Potwierdzimy otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu, przesyłając informację, na podany w zamówieniu adres e-mail.
  • Termin zwrotu płatności może wynieść do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
  • Jeśli zapłaciłeś za zamówienie gotówką przy odbiorze i wypełnisz wskazane na formularzu zwrotu pole rachunku bankowego, zwrot należności nastąpi na wskazane konto. Jeśli zrobiłeś przedpłatę, należność zwracamy na kartę płatniczą lub konto, z którego dokonana była wpłata.
  • Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych, koszt zwrotu ponosi Klient.
  • Klient traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy zwracany produkt został otwarty po dostarczeniu.
  • Szczegóły polityki zwrotów dostępne są w Regulaminie sklepu internetowego Soligrano.

____________________________________________________________________________________

COŚ NIE TAK Z TWOIM ZAMÓWIENIEM? NAPISZ DO NAS!

  • Wszystkie produkty, dostępne w sklepie internetowym, sprzedajemy jako wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  • Wszystkie produkty dostępne w sklepie internetowym, sprzedajemy z minimalnym terminem do spożycia 60%, z wyjątkiem produktów z oznaczeniem „Wyprzedaż”. Towary z oznaczeniem „Wyprzedaż” mogą mieć krótszy termin przydatności do spożycia, który każdorazowo zostanie w sposób wyraźny określony. W takim przypadku krótszy termin przydatności do spożycia nie stanowi wady produktu.
  • Jeżeli Twój produkt posiada wadę w Towarze, masz prawo do złożenia reklamacji, na zasadach określonych w art. 556-576 ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz.U.2017.459 t.j.).
  • Reklamację możesz złożyć: w formie elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@soligrano.pl bądź drogą pisemną na nasz adres korespondencyjny: Soligrano Sp. z o.o., ul. Wrocławska 20, 95-082 Dobroń.
  • Podaj swoje imię, nazwisko, numer zamówienia oraz krótki opis wady produktu – to usprawni nam proces rozpatrywania reklamacji.
  • W ramach zgłoszonej reklamacji możesz żądać obniżenia ceny produktu, usunięcia wady produktu, wymiany produktu na nowy wolny od wad lub może odstąpić od umowy na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
  • Reklamacje rozpatrujemy do 14 dni od dnia dostarczenia reklamacji do nas.
  • Szczegóły polityki reklamacji dostępne są w Regulaminie sklepu internetowego Soligrano.