Soligrano, czyli polska marka zakochana w zbożach. Specjalizujemy się w produktach ze zbóż ekspandowanych, które spełniają najwyższe standardy jakościowe. Ekspandowanie zbóż, odbywa się przez działanie na zboża parą wodną pod bardzo wysokim ciśnieniem. Uwalniający się z wnętrza ziarna gaz zmienia jego strukturę, zwiększa objętość. Produkt końcowy jest bardzo lekki, smaczny i zawiera większość składników odżywczych.
Soligrano to rodzinna polska marka oferująca produkty ze zbóż ekspandowanych, które spełniają najwyższe standardy jakościowe. Firma jest podmiotem powiązanym z OrganikAgro Foods – największym i najnowocześniejszym producentem zbóż ekspandowanych w Polsce.
Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych działań, inwestując w najnowocześniejsze technologie produkcji, podnosząc kwalifikacje naszych pracowników oraz aktywność badawczo – rozwojową. Dążymy tym samym do zwiększenia potencjału oraz wartości przedsiębiorstwa, sukcesywnie zwiększając udział w rynku polskim i rynkach eksportowych. Zarząd Soligrano i OrganikAgro Foods
Chcemy być wiodącą marką lekkich i pysznych produktów spożywczych ze zbóż ekspandowanych, z szerokim asortymentem, dostosowanym do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Pragniemy to osiągnąć poprzez wyjątkową ofertę zdrowych i oryginalnych produktów oraz ich wysoką jakość.
Każdą propozycję dokładnie sprawdzamy i testujemy jej efektywność, innowacyjność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo. To dla nas bardzo ważne, aby nasze produkty były bogatym źródłem wartości odżywczych, przy jednoczesnym pozytywnym oddziaływaniu na organizm człowieka.
Zarząd Soligrano i OrganikAgro Foods
SOLIGRANO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt.: „Zwiększenie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa oferującego produkty z branży spożywczej”.
Głównym celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie działań rekomendowanych w modelu biznesowym w zakresie internacjonalizacji. Intensyfikacja międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa przyczyni się do wzrostu obrotów w handlu zagranicznym oraz pozyskania nowych partnerów biznesowych. Efektem projektu będzie zwiększenie konkurencyjności spółki na nowych rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 434 067,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 299 965,00 zł