Soligrano, czyli polska marka zakochana w zbożach. Specjalizujemy się w produktach ze zbóż ekspandowanych, które spełniają najwyższe standardy jakościowe. Ekspandowanie zbóż, odbywa się przez działanie na zboża parą wodną pod bardzo wysokim ciśnieniem. Uwalniający się z wnętrza ziarna gaz zmienia jego strukturę, zwiększa objętość. Produkt końcowy jest bardzo lekki, smaczny i zawiera większość składników odżywczych.
Soligrano to rodzinna polska marka oferująca produkty ze zbóż ekspandowanych, które spełniają najwyższe standardy jakościowe.
Nieustannie dążymy do doskonalenia naszych działań, inwestując w najnowocześniejsze technologie produkcji, podnosząc kwalifikacje naszych pracowników oraz aktywność badawczo – rozwojową. Dążymy tym samym do zwiększenia potencjału oraz wartości przedsiębiorstwa, sukcesywnie zwiększając udział w rynku polskim i rynkach eksportowych. Zarząd Soligrano
Chcemy być wiodącą marką lekkich i pysznych produktów spożywczych ze zbóż ekspandowanych, z szerokim asortymentem, dostosowanym do potrzeb i oczekiwań naszych Klientów. Pragniemy to osiągnąć poprzez wyjątkową ofertę zdrowych i oryginalnych produktów oraz ich wysoką jakość.
Każdą propozycję dokładnie sprawdzamy i testujemy jej efektywność, innowacyjność, funkcjonalność oraz bezpieczeństwo. To dla nas bardzo ważne, aby nasze produkty były bogatym źródłem wartości odżywczych, przy jednoczesnym pozytywnym oddziaływaniu na organizm człowieka.
Zarząd Soligrano
SOLIGRANO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich pt.: „Zwiększenie międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa oferującego produkty z branży spożywczej”.
Głównym celem projektu jest zwiększenie poziomu handlu zagranicznego przedsiębiorstwa poprzez wdrożenie działań rekomendowanych w modelu biznesowym w zakresie internacjonalizacji. Intensyfikacja międzynarodowej ekspansji przedsiębiorstwa przyczyni się do wzrostu obrotów w handlu zagranicznym oraz pozyskania nowych partnerów biznesowych. Efektem projektu będzie zwiększenie konkurencyjności spółki na nowych rynkach zagranicznych.
Wartość projektu: 434 067,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 299 965,00 zł